Tarkvaraprojekti refleksioon
Refleksiooni
süvitimineku tagamiseks järgisime Helen Barretti kolme
juhtküsimust:
- What? Ehk
toimunu kirjeldus - mis juhtus, mida tegite, kuidas ülesanded jagasite,
kuidas suhtlesite
Rühmatöö algas Google Hangouts keskkonnas, kus leppisime tänaste ülesannete
tööjaotused ning pärast ülesannete täitmist kokkusaamise aruteluks Zoom keskkonnas enne teist tarkvaraprojekti videoseminari..
Seekord jagasime ülesanded nii, et Pavel tegeles veebilehega kuhu ta
tegi Evele ja Üllele kaks erinevat kasutajakontot. Eve oli testimisel õpetaja
1 registreeritud tasuta kasutaja, kes saab vaadata H5P sisu ning postitada
blogisse (aga admin peab heaks kiitma). Ülle oli testimisel õpetaja 2 registreeritud tasuline
kasutaja, kes saab H5P sisu teha, ning ka kursuseid luua. Pavel oli testimisel Admin kellel on kõik ülalmainitud võimalused pluss
võimalus teiste inimeste poolt loodud kursuseid hallata.
Eve ja Ülle ülesandeks oli koostad testplaan,
mis sai vormistatud GoogleDrive dokumendina, mida tegime koos Google Hangouts
keskkonnas, sest nii oli hea ühiselt testplaani koostada ja selle üle arutada. Testplaani koostamise aluseks võtsime eDidaktikumis oleva näidise. Kui testplaan oli valmis tegime Zoom keskkonnas koosoleku ning tutvustasime
seda Pavelile, kellega koos tegime veel mõningaid täiendusi ja parandusi.
- So
what? Ehk toimunu analüüs - mis õnnestus, mis mitte, miks, mis oli
kõige olulisem, mida õppisite sellest
Koostöö õnnestus väga hästi, sest teadsime, kes
millise ülesandega hakkama saab. Arvasime, et interaktiivne prototüüp on valmis
ning sellega ei tegelenud, kuid kui toimus kell 14 tarkvaraprojekti
videoseminar Zoom keskkonnas, siis selgus, et olime ülesandest valesti aru
saanud ning seega tuleb see ülesanne meil uuesti teha. Õppisime seda, et kõik
tööülesanded tasub ikka mitu korda läbi lugeda ja ühiselt arutada, kas ikka kõik
said samamoodi aru.
- Now
what? Ehk edasised plaanid - mida tänu täna õpitule/tehtule edaspidi
oma rühma töös/tööjaotuses teisiti teete. Või mida teekiste teisiti kui
päriselt oma õpilastega sarnast projekti hakkate kunagi läbi viima.
Meie rühmatöös ei muudaks me
midagi, sest ülesanded said jõukohaselt jagatud ja koostöö sujus väga hästi. Õpilastega
sama ülesannet tehes tuleks enne teada nende taset, st tegema peaks sellised
rühmad, et kõik saaksid ülesandega hakkama. Kindlasti vajaksid nad rohkem
juhendamist ning arvame, et distantsõppes ei saaks osad rühmad sellise
ülesandega hakkama.
Kommentaarid
Postita kommentaar